marți, 11 noiembrie 2014

Sărutul dulce al morții

Ascult liniștea morbida a lui decembrie cum pică
Privesc absent decorul amorțit de vreme
Și aștept să vină, din cerul cenușiu, o veste
Să cadă amețitor un sfârșit de poveste.

Un înger cu aripi negre să apară,
Un înger dintre cei mai frumoși
Să intre-n ruinele inimii mele amare
Și să-mi aline sufletului cu cântece cerești.

Să-mi accelereze pulsul și să-mi dezghețe sufletul,
Să-mi aducă-n dar cel mai frumos cadou,
Sărutul dulce al morții ce se apropie cu pași mici
Și îmi înalță sufletul pătat în edenul mult așteptat.

Oprește războiul meu cu lumea, potolește furtuna
Ce urla în sufletul meu chinuit de atâta luptă,
Redă-mi viața, zâmbetul de altă dată...
Vreau să fac pace cu mine, să ating eternitatea....
Katherina Andreescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu