joi, 20 noiembrie 2014

De-ar fi sa mor...

De-ar fi să mor răpusă-n lupta cu iubirea,
Aș lăsa în urma-mi doar dezamăgirea…
De-ar fi să plec din lumea asta moartă
Aș face-o pe aripi de vânt purtată
Către țărmuri întunecate, acolo cât mai departe
Mi-aș duce visele toate…
De-ar fi să mor aș vrea să aud încă o dată
Vorbele tale tată, cum spuneai odată
Ca tu n-ai să mă pui în groapă…
Iar tu, mama nu mai plânge
Că atâta durere îmi ajunge,
Vreau doar să te mai vad o dată
Cum râdeai ca altă dată.
De-ar fi să mor ce s-o alege
De tine, scumpul meu copil,
Căci umbra mea cea rece
Va merge acolo unde tu nu poți trece,
Dar sufletul meu va sta mereu
Să te vegheze.
De-ar fi sa mor acum, cuvintele sunt de prisos,
Iar ție, copil îndoliat, nu am avere să-ți las,
Însă durerea ți-o voi lua cu mine
Să rămâi cu bine.

Katherina Andreescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu