miercuri, 28 octombrie 2015

Nu spune adio

Un covor de frunze moarte se întinde înaintea-ți,
Pășește iubito alene, nu-mi strivi visul sub picioare
În curând va trece toamna cu a ei vreme de visare.
Mai rămâi un minut să te strâng la pieptul meu,
Să te alint, să te sărut, să-ți spun "pe curând..."

Coboară noapte peste noi, învăluind în stele ochii tai,
Nu plânge iubito, că vei declanșa o ploaie de meteoriți.
În curând răsare luna și totul ți se va părea un vis.
Mai stai o ora să-ți privesc chipul liniștit când dormi,
O ora și apoi, ne vom spune cu durere "la revedere..."

Se crapă de ziua, visul devine coșmar de acum, 
Te rog iubita mea, nu spune "adio" încă, o clipă dă-mi
Să-ți spun în gesturi grăbite, cât de mult ai să-mi lipsești, 
Nu pleca iubito când noapte se sfârșește, nu spune "adio..."
Spune-mi "ne mai vedem", așa îmi va fi mai ușor să dorm. 
Katherina Andreescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu