miercuri, 28 octombrie 2015

Cine sunt eu, cine esti tu?

Mă plimb pe străzile pline de frunze moarte,
Cine sunt eu, cine ești tu, ce suntem noi?
Lumea asta nu ne aparține, nu e pentru doi
Nu e nici măcar pentru mine, e doar pentru muritori...

Simt o durere surdă-n piept, e de vină cafeaua amară,
Sau poate vremea caldă de afară, cine știe.
Oricum, nu am energie să-îi mai spun cuvinte pe care le știi
Azi nu vorbim, azi stăm și doar ne privim.

Mâine e o altă zi, plină și banală, încărcată și goală,
Vin și trec toate, nimic nu e nemuritor, la fel cum nimic nu e întâmplator.
De ce ești aici, de ce sunt aici, ce suntem noi?
Tot nu am răspuns la întrebare, mă simt pierdută într-o lume mult prea mare.

Katherina Andreescu

2 comentarii:

  1. Iarăsi dark? :) scrii bine, recunosc, dar prea nu e pic de speranta in randurile astea :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu e chiar atat de dark....a fost mai mult o joaca si a iesit asta. Promit ca urmatoarea va avea cel putin un licar de speranta:)

      Ștergere