miercuri, 18 noiembrie 2015

Piesa mea preferata

Cand ma gandesc la noi, ma gandesc la un cantec
Un cantec care se aude-n surdina si treptat devine ametitor,
E acel gen de melodie cantabila, pe care o fredonezi o noapte si o zi
Si iti trebuie o viata sa ti-o scoti din cap.

A fost hit la vremea ei, insa acum s-a invechit...
Si cand o aud din intamplare, tresar
Imi amintesc de vremurile de demult insa cand s-a terminat
Ma intorc in prezent si zambesc, mi se pare ciudat ca inca mai stiu fiecare vers...

Esti piesa mea preferata, ador sa ma trezesc cu tine-n gand
Insa cu trecerea anilor, o voi purta in gand, si cand sunt trista si deprimata
Ii dau play doar ca sa ma linistesc si sa merg mai departe,
Pentru ca orice s-ar intampla nu voi uita cea mai frumoasa melodie din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu