vineri, 13 noiembrie 2015

Spatiul meu

De ce vrei sa ma controlezi?
Daca crezi ca iti apartin, ai o impresie gresita,
Eu sunt eu, nu sunt a ta cu titlu de proprietate
Asa ca nu mai incerca sa ma schimbi.
Renunta la ideea stupida de a ma domestici,
De a ma transforma in animalul de companie
Care iese la plimbare doar cu tine de mana.
Nu am nevoie sa gandesti pentru mine,
Am un creier si pot sa fac asta singura
Ce dracului e atat de greu de inteles?
Urasc sa-mi faci morala ca unui copil mic
Nu-mi esti mama, si nici tata,
Pot sa traversez singura strada fara ma prinzi de mana.
Nu pot sa imi blochez viata doar pentru ca asa vrei tu
Ies cu tine, dar ies si fara tine.
Intelege o data ca nu sunt o jucarie,
Am sentimente si sunt umana, si am nevoie de spatiul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu