miercuri, 18 noiembrie 2015

Ne-am iubit pe fb

Dupa o seara-n care New York-ul ne-a apartinut
Pe ritm de rap amestecat subit cu clasicul Sinatra
A doua zi pe facebook m-ai cautat si la prieteni te-am adaugat
Ades se intampla sa dau log in doar sa vad unde esti check-in
La starea civila esti complicat, iti place sa pari cat mai arogant
Si postezi ocazional cate-o poza in care stai serios
Ca sa fii cat mai misterios.
Ti-am dat like ca sa intelegi ca te plac, insa tu te jucai
Nu raspundeai pe chat, erai tot timpul ocupat,
Abia tarziu am observat ca aveai la friends numai fete cu status complicat.
Live era mult mai interesant, face to face ne zambeam si discutam
Pe facebook ne-am indepartat, si apoi o poza cu altcineva ai postat...
Asa s-a terminat povestea frumoasa, cu un simplu unfriend te-am scos din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu