luni, 2 martie 2015

Eu cu mine

În nebunia mea simt uneori că aș vrea să te ating,
Să dansăm desculți în ploaie, să te sărut în noapte
Uitând de lume și de toate privirile iscoditoare,
Ține-mă strâns în brate, să-ți aud inima cum bate.
Să fugim în lume, să nu ne știe nimeni după nume,
Te-aș iubi până la granița dintre viață și moarte și dincolo de ea,
Să-ți vad zâmbetul dimineața când îți bei cafeaua amară
Să-ți aud în noapte respirația când visul te înconjoară.
Dacă ai putea să vezi iubirea din inima mea cum stă să pocnească
Cum duc o luptă groaznică cu mine să încerc să fug de tine
Dar e în zadar, știi prea bine, mereu vin lângă tine.
Visele mi le bântui noapte de noapte, mintea mi-o aglomerezi
Ochii tai sunt lumina din întunericul în care mă afund...
Dar ora e târzie, și tu pleci ca o stafie, rămân doar eu cu mine.
Katherina Andreescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu