duminică, 29 martie 2015

Adolescență

Stau urcată pe pervazul geamului și mă uit cum plouă
Trag un fum și îmi scutur scrumul,
O ultimă satisfacție înainte de ciocnirea cu betonul.
Ce dureroasa e tăcerea....și continuă să plouă.

Strig, dar strigatul mi se pierde în gol
Oare în cer îngerii au țigări și alcool?
Sper să pot să-mi trimit scrierile pe mail
Și poate ascultă muzica rock și El.

Ploaia mă lovește-n față, dacă ajung în Iad
Iar Lucifer e blond și scrie poezii de dragoste?
Dacă diavolii au aripi și predică despre pace?
Există o singură cale să aflu dacă exista Rai sau Iad.

Mamă, iartă-mă, acum am să sar
Fuck it, stau la parter, dar...
Într-o zi am să aflu mai multe, acum nu e cazul,
Mai am țigări și rock și inspiratie să-mi scriu necazul.
Katherina Andreescu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu