luni, 26 ianuarie 2015

Mama

În fiecare din noi se ascunde un strop de magie
Însă tu, la câte faci, cred că e vrăjitorie.
Poți să mă faci să râd, să plâng fără să știu de ce, 
Iar când sunt în pană de idei, știi ce să spui
Chiar și când taci, ochii tăi îmi spun fără cuvinte
Tot ce am nevoie, iar când sunt agitata mă asculți
Chiar dacă pălăvrăgesc aiurea fără sens. 
Nu ți-am spus niciodată, că îmi e dor de mâncarea ta, 
Sau să mă trezești sâmbăta cu cafea amară cu lapte
Mi-e atât de dor... de ochii tăi negrii în care citeam
Grijile, supărările și bucuriile tale.
Mi-e dor de tine, mamă, mi-e dor să-mi spui
"Noapte bună" și "Bună dimineața"...
Știi oare, cât de greu mi se pare
Să trăiești atât de departe, să nu-ți văd ochii înainte de culcare....
Știi oare, că aș da tot ce am și ce nu am
Ca să vii înapoi la mine?
Nu prea ți-am spus mamă, și cred că ai uitat
Că te iubesc neîncetat....
Katherina Andreescu

Un comentariu: