luni, 14 martie 2016

Iubirea unui demon

Am fost înger odată, dar rănile în sclav m-au transformat
În locul inocentei, răutatea sufletul mi-a furat,
Iubirea a dispărut pe aripi de vânt
Iar durerea ma bagă ușor, ușor în mormânt.
Tuse seacă și amară, răni adânci și prea multă durere,
Așa m-am transformat din înger în demon cu aripi arse...
Te rog Doamne, dă-mi drept la o judecată dreaptă
Și demonii pot să iubească...
Un înger cu aripi albe, inima mi-a furat
Și cu un simplu sărut îmi vindeca rănile toate.
Îmi da speranța că pot să fiu mai bună,
Că o sa pot să îndur mai ușor viata ce ma înconjoară.
Simt din nou fericirea cum mă cuprinde
Asa se încheie pledoaria unui demon ce s-a îndrăgostit,
Un înger a iubit și astfel din întuneric spre lumina a pășit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu