marți, 8 martie 2016

Dependenta

Mi-e sete de privirea ta, sa ma pierd și să mă regăsesc în întunericul din ea,
Să mă afund în vocea ta, când îți sorb fiecare vocală, fără pic de pauză.
Sunt dependentă de falsa fericirea pe care mi-o furnizezi
Asemeni unui drogat îmi aștept în fiecare zi doza de speranță...
Și de fiecare data vreau mai mult, și mai mult, 
Și tot eu sunt cea care rămâne fără nimic, goală asemeni unui pom în plină toamnă...
Vreau supradoza de iubire, am aflat că din asta nu se moare, nu încă, 
Dar totuși, te temi să îmi alimentezi dependența, îmi dai cu porția, 
Și nu rareori, am fost până în iad și înapoi doar pentru că te-am dorit. 
Sunt dependentă de tine, intru în sevraj când nu ești lângă mine
Rad isteric și plâng pe interior, sunt în agonie, dacă nu chiar mai rău,
Fii bun, și dă-mi măcar un cuvânt, când vine noaptea să-mi tina de urât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu