marți, 4 octombrie 2022

Dacă m-aș îndrăgosti

Dacă m-aș îndrăgosti de modul tău de a zâmbi,

Mi-e teamă ca am să fiu mereu cu capul în nori

Și voi începe să zâmbesc și eu gândindu-mă la zâmbetul tău!


Dacă m-aș îndrăgosti de ochii aia pătrunzători

Oare am să încep să visez din nou în culori?

Voi reuși să ajung până la stele căutând nebun lumina ochilor tăi!


Dacă m-aș îndrăgosti de căldura mâinilor tale, 

Oare ar putea topi gheața din jurul inimii mele?

Și vei vedea fragilitatea pulsând frenetic sub atingerea mâinilor tale!


Dar dacă m-am îndrăgostit deja de mâinile tale, de gesturile grăbite și zâmbetul cald, 

Pentru că ori de câte ori îmi vine-n minte chipul tău zâmbesc,

Mă împiedic și mă fâstâcesc, aprind stele-n miez de noapte 

Să te aducă mai aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu