miercuri, 12 octombrie 2022

Îmbrățișare

​Vreau să îmi ascund ochii la pieptul tău, să plâng înăbușit

Până când durerea dispare și să nu întrebi nimic…

Nu am nimic de oferit, doar lacrimile să le prinzi în palme

Calde, amare și puțin sărate, cu atât am mai rămas.

As putea să-ți dau o sărutare de nu mă uita, când pleci să o porți pe piele în nopțile reci, 

Și aș mai putea să-ți prind mâna într-a mea să simți că aparți cuiva.

Aș vrea să ma lași să-mi înec visele în tine până mâine și în toate nopțile ce vor urma

Și apoi ți le voi da ție să vezi cum arată lumea în culorile iubirii.

Nu am comori, ofrande sau hrană pentru ego de oferit, sunt săraca-n cuvinte

Cu sufletul timid și zdrențuit, îți pot oferi praf de stele din care să clădești castele,

Să pictezi cu degetul pe cer luna-n miezul zilei, să zbori nebun până la soare

Cu aripi albe, sclipitoare, te-aș strânge la piept în plina iarnă.

Asta e tot ce mai pot da la schimb pe o îmbrățișare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu