vineri, 21 octombrie 2022

Rămâi

​Te rog rămâi fără să mă rănești, iar de nu poți, 

Uită toate nopțile în care am vrut să fi ce nu ești.

Lasă-mi lacrimi dulci-amare pe obrajii acum triști

Să-mi țină de urât în nopțile ce vor veni.


Te-aș fi rugat să mai rămâi, dar la ce bun,

Ce sens aveau cuvintele când tu nu ai simțit emoțiile?

Am vrut paradisul ce-l promiteau brațele tale,

Încât nu am realizat că mă scufund într-un abis…


Mi-am imaginat că-n Iad arde neîncetat, un foc mocnit

Și că diavolii dansează într-un dans fără sfârșit.

Însă acum, Iadul pentru mine, este rece și pustiu,

Iar pe zi ce trece devine și mai cenușiu.


Ți-aș spune să mai stai o clipă, să-mi simți inima cum bate

Dar nu cred că ai înțelege ca pulsează frenetic doar lângă tine…

Așa că, poate e mai bine, să cobor în Iadul meu, 

Unde toți îngerii au ochii căprui!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu