joi, 29 septembrie 2022

daca ramai

​daca ma indragostesc de ochii tai si apoi, vor deveni verzi si goi?

Nu vreau sa ma indragostesc, caci nu vreau sa dispari in neant,

Am obosit si imi e sete de sarut, dar nu pot sa te las in inima mea

Mi-e teama ca o vei devasta!


Daca am sa devin dependenta de atingere ta si apoi, se va pierde in noaptea grea?

Nu vreau sa te caut in patul rece, caci, babe, am facut asta deja,

Iar locul ala gol mi-a provocat fiori, si nu mai pot sa indur inca o absenta

Desi imi e greu sa adorm in lipsa ta!


Daca am sa tanjesc dupa imbratisarea ta si apoi, se va raci si ea?

Nu mai am nimic de oferit, toti au luat parti din mine si au plecat,

Dar daca ramai cu mine, te voi invalui in pasiune si te voi acoperi cu iubire

Voi fi toata doar a ta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu