miercuri, 24 februarie 2016

Cine ești tu?

E noapte si nu am somn, am deschis geamul sa simt racoarea noptii. E una din noptiile alea de vara cu un aer racoros de ploaie, revigorant si dulce. Incontrolabil mi-am adus aminte de tine.
Sa fie de vina aerul sau poate noaptea, sau totul sau poate eu? Și totuși...vântul rebel, sunetul frunzelor, mirosul ploii care va cădea, ai din toate cate puțin. Esti vântul care se joacă-n parul meu și ma face sa ma simt vie, sau frunza ce danseaza-n aer precum o fantasma sau poate ploaia ce ma amețește....
Cine ești tu? Nu am răspuns încă, dar un lucru e cert, ești cel care îmi bântuie noptiile și îmi fura somnul. E târziu și simt pleoapele grele, ma furișez în patul meu rece și încerc sa te prind în vis și să-mi clarifici nelămurirea, vântul, frunza sau ploaia sau cate un pic din toate?

2 comentarii: