joi, 18 februarie 2016

Criminal

Gândurile mele sunt criminale, sunt creată după chipul și asemănarea Ta, 
Ochii îmi trădează adevărata natură, nu sunt atât de inocentă precum crezi
Intențiile-mi sunt cele mai sincere, simt o nevoie cumplită să-ți disec fiecare celulă
Sunt mai rău decât cancerul, îmi place să devorez lent și să savurez fiecare parte. 
Mă joc cu mintea ta până ameţesti, îți uiți numele și începi să aberezi, 
Știi că doar asa începi, cu adevărat să simţi că trăieşti. 
Ador să-ți simt sângele cum accelerează prin vene, făcându-ți inima să bată cu putere
Nebună, îmbătată de noi simțiri, suresticitată până la apogeu, 
Iar apoi, ritmul alert al respirației ușor întreruptă, plină de trudă
Când îți gust anemic fiecare centimetru de piele, fiecare rid îl estomepez cu o sărutare. 
Chipul tău pare paralizat de fericirea schizofrenică și amăgitoare
A minutelor care se scurg cu viteza umitoare, zâmbești suav, naiv, infantil...
Apoi, în ochii tăi apar regretele, simt tristețea sufletului chinuit de dorință
Gândurile ți se amestecă, încerci să fugi acum de mine, dar crezi că poți să scapi de tine?
Sunt criminală în esență, mi-am ucis sufletul aflat în plin sevraj după doza de iubire  
Am omorât ușor între noi orice dorință, s-a dus pasiunea cu ale ei gânduri păcătoase
Suntem doi criminali într-o lume plină de fantezie obscură, suntem doi străini într-o lume nebună

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sper cat mai curând...în martie o sa le trimit manuscrisul. Cum ți se pare poezia?

      Ștergere
  2. E ok sa fii cum esti tu :) tu nu esti dark ... poate vrei sa pari asa, stii? copilul rebel suparat pe viata :P Si e ok sa fii si dark daca vrei neaparat, dar nu numai dark :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sustin fiecare cuvant si simtire.
    Ai creat prin aceste versuri imagini grafice si ai reusit sa transmiti fiecare simtire scrisa. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Ma bucur enorm ca îți place poezia și ca am reușit sa transmit sentimente.

      Ștergere