vineri, 4 iunie 2021

pasiune

Am avut un moment de revelatie, moment in care totul a incremenit
Timpul s-a oprit in loc și puteam sa-i ating clipele,
Am nevoie de o doză de nebunie in viata, de pasiune mistuitoare
Care la final, ma transforma in scrum. 
Durerea e mai dulce și mai suava decât acel gram de speranta, 
Pentru care plătești mai scump, plătești cu ani și cu viata. 
Extazul și nebunia sunt ieftine, le găsesti in lucrurile banale, 
In scurgerea timpului, in săruturile furate sau in privirile doritoare. 
Însă pasiunea, pasiunea o traiesti pe culmi
În inaltul cerului sau in adancimile iadului, in inautrul tău,
Si razbate la suprafata, se cunoaşte pe buze. 
Am nevoie sa îmi curgi in vene, sa te simt in strafundurile mintii
Sa îmi imbeti simturile și sa ma lași pustiita de simțiri.
Sa vii și sa pleci, și apoi sa te întorci din nou
Sa imi iau din tine doza de exatz și nebanuita pasiune. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu