vineri, 4 iunie 2021

neant meu

Într-un colt uitat al minții mele, am pus sub cheie nebunia, extazul și agonia
Le-am mascat pe toate cu zambete și chipuri calde
Am turnat parfumuri și esente, ca să nu le simti, 
Dar dacă privesti atent, in ochii mei, ai sa vezi disperarea. 
Toate sunt pe punctul sa izbesca in plin, sa ma lovească dur
Le aștept, le las sa curga, asa sunt eu, calda și cruda. 
Melancolia vine prima, paseste ușor, nu știe ca o aștept 
Ii zambesc din prag și o îmbrățișez cu toată fiinta. 
Acum, dau navala și restul, vin in viteza și ma acapareaza, 
Rad și strig, plâng și tremur, scriu și beau, și uit de mine. 
Asta e momentul crunt, toate ma duc cu gândul la tine. 
Agonia, extazul și nebunia mea ești tu. 
Un chip strain cu multe cuvinte goale, un necunoscut atât de cunoscut 
Ma pierd pe mine uitandu-ma la tine, îți spun cuvinte inutile
In timp ce razi privind prin mine, ești neantul dintr-un suflet mort. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu