joi, 16 iunie 2016

Iubire

M-am lăsat pradă amăgirilor, viselor, iluziilor
Încet m-am scufundat într-un ocean de regrete,
M-am mințit în fiecare zi că iubesc, până când
Ai apărut tu și mi-ai arătat ce înseamnă cu adevarat iubirea.
Refuz și acum să cred că nu am iubit, poate am făcut-o diferit,
Dar pe tine în mod clar te iubesc la un alt nivel de percepție...
Ai acel ceva care mă face să vin mereu la tine,
Să nu pot sa respir când ochii tăi mă privesc cu atâta iubire.
Nu e iubirea aia pe care am simțit-o ani la rând cu alți oameni,
Simt că e ceva dincolo de orice limită, care crește în fiecare zi,
Mă schimbă, mă transformă, mă face să devin eu.
Dar am momente egoiste, în care știu că îți cer prea mult,
Te-aș ține lângă mine pentru eternitate, te-aș ocroti în fiecare zi și noapte,
Ți-aș săruta buzele, ochii, fruntea și nasul și te-aș strânge în brate ori de câte ori ai fii tristă.
Mi-e dor în fiecare zi, să te am aproape, mi-e dor... atât de dor...
Nu vreau să mă iubești, vreau doar să stai lângă mine să mă ții în brațe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu