sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Să mă ascund în tine

Ți-am scris frenetic, cu nebunie și pasiune,
Ți-am arătat bucăți din mine, fără măști
Însă, m-ai lăsat singură să înfrunt întreaga lume
În timp ce tu te ascunzi printre stele.
 
Am obosit și dorul mă epuizează, 
Așa că voi da foc cuvintelor ce ne leagă
Și, pe aripi de vânt, am să-ți trimit cenușa
Că în nopțile reci de mine să-ți amintescă. 

Îți voi trimite înapoi și toate promisiunile deșarte, 
Și toate nopțile în care îmi bântuiai visele. 
Să-mi dai reply, căci am nevoie, ca inima să-mi bată iară, 
În pieptul meu, și nu în mâinile tale! 

De azi nu ne mai chemăm la ore fixe, 
Și nici nu mai aștept ninsoarea să cadă. 
Vreau doar să mă lași să mă ascund în tine
Să plâng acolo până când toate or să dispară! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu