marți, 6 noiembrie 2018

Plecata

Ai fugit departe, prea departe de inima mea
Acolo unde ești nu îmi dai șansa să te pot urma,
Aș fi mers cu tine și în pământ, dar când iubire trece
Ridici ziduri, pui lacăte și clădești bariere..
Am să te întreb direct, fără prea multe artificii
De ce ai ales ce ai ales și spune-mi sincer, iubirea ta e rece?
Șoptește-mi la ureche, scrie-mi de nu poți vorbi,
Dar nu mă lăsa să îndur indiferența ta.
De nu merit să ma iubești alungă-mă departe,
Dar spune-mi, dacă vrei să stau, și voi rămâne o eternitate.

2 comentarii:

  1. Mai vreau o doză de iubire,
    Tu cel ce ne privesti de sus
    Împrăștie cu a ta menire
    Dă-ne iubire îndeajuns...
    Să prind și eu un gram din ea;
    Tot ce-ai livrat până acum
    Au fost vorbe și minciuni!

    RăspundețiȘtergere