luni, 4 iulie 2016

Lumea noastra

Frumusețea întreagă izvorăște-n ochii tăi
Și mă las furată de mirajul unei lumi perfecte
În care contemplăm și despicăm iubirea.
Ne pierdem prin șoaptele nopții,
Când îți sărut pleoapele în timpul visului
Ne îmbătăm cu atingerile vântului de vară
Să mă trezesc lângă tine în fiecare dimineață.
În lumea noastră, suntem noi, pline de pasiune și nebunie
E lumea din care nu vreau să mai plec
Pentru că tu mă ții mereu de mână.
Te vreau a mea, așa cum ești, copilă, femeie,
Cu zâmbet cald, cu lacrimi amare
Cu tot ce ai, fără nimic, desculță și nebună,
Să te simt mereu caldă și senină
Să te țin în brațe când e frig și te las să zbori sub soare.
O viață de mi-ai sta alături, și nu m-aș sătura,
Ți-as cere, ca un cerșetor, încă o zi din viața ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu