vineri, 4 decembrie 2015

Parte din mine

Poate am aberat prea mult, poate am obosit,
Vreau să ucid poetul din mine înainte să devină inutil.
Am încercat, nu mai pot să scriu, poate mi-am risipit talentul
Sau poate nu l-am avut niciodată....

Îmi zboară ideile, nu le mai pot așterne ca altă dată
E chinuitor cum se zbate în adâncul meu dorința teribilă,
De a mai scrie, de a nu renunța la acea parte din mine
Si rațiunea care-mi spune că s-a terminat.

E oare talentul finit și ideile marginite de iubire?
Nu pot, nu vreau să cred că sunt gata de încheiere,
Poate e o etapa în care visele nu se pot așterne pe hârtie
Poate am nevoie doar de o gura de aer și de o doză de nebunie.

Am exprimat toate stările, de la extaz la nebunie,
Chiar și iubirea am testat-o să vad cum se simte,
Dar nimic nu se compara cu bucuria de a scrie, de a picta în cuvinte.
Înca nu pot renunța la partea asta din mine care iubește să te transpună în cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu