marți, 30 mai 2023

ce faci, cum ești?

Aș vrea să îți scriu cu roșu pe piele

Să-ți rămână urma buzelor-n amintire

De când ne iubeam nebuni, fără perdea,

Pe vremea când și soarele ne încălzea…


Ce faci, cum ești?


A trecut mult de când nu am mai vorbit

Mi-a dispărut de pe piele mirosul tău,

Oare simți lipsa sărutului de pe vene?

De când ai plecat plouă torențial

Cu lacrimi amare pictate-n suflet…


Cum ești, îți mai amintești de mine?


Mă pierd printr-un labirint de vise

Plin cu fantome ce urlă la mine

Pentru toate promisiunile neîmplinite.


Spune-mi, tu ești bine?


Demoni din adâncuri mă vânează,

Lupt singura, să găsesc o cale,

O lumină-n negura de îndoieli, 

Însă mereu ajung la o răscruce

Și pe orice drum aș apuca-o acum,

Imaginea iubirii dispare-n ceață.


Ce faci, te mai gândești la noi?


Iar drumul e lung, plin de pietre

Ce îmi rănesc tălpile goale,

Dar plătesc prețul, vrea să ajung

Acolo unde soarele răsare,

Pe acoperișul lumii 

Să te mai strâng o data-n brațe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu