joi, 31 mai 2018

Conștiință

Când toate se pun de-a curmezișul,
Lucruri ce ne legau o data acum se împotrivesc
Nimeni nu te vrea lângă mine, nimic nu mă lasă să te am...
Am luptat, am sperat și abia acum am realizat,
Ce te ține la distanță e natura mea, egoistă și rea.
Nu pot să te mai chinui, nu pot să te opresc,
Iubirea mea e toxică, ucide lent, dar sigur
Nu vreau să-ți rănesc sufletul, nu vreau să-ți vad lacrimile.
Fugi departe de mine, ține-te la distanță,
Azi nu e lumea toată, ci eu sunt vinovată.
Nu rămâne aici, o să-ți iau încet totul,
Și-am să te otrăvesc până ai să ajungi să mă iubești...
Apoi, am să-ți rup sufletul în două și am să te părăsesc.
Te rog pleacă, nu privi în urmă, mergi pe drumul tău
Căci mi-e teamă, dacă ai să rămâi,
Că aș putea să te iubesc și sa-mi pierd sufletul în ochii tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu